Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
- Constantine Palivakis
- Admin
- Δημοσιεύσεις: 1639
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 19, 2014 8:31 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Δοκιμασε να φτιαξεις το σοκ πιο μεγαλο.
Κανονικα πρεπει να ειναι δυο φορες το μηκος του καλαμιου.
Κανονικα πρεπει να ειναι δυο φορες το μηκος του καλαμιου.
www.constantinepalivakis.com
- Nikos Char
- Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Τετ Απρ 11, 2018 8:51 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Θα κάνω αυτό πρώτα και άμα ξανακοπει θα αλλάξω πετονιά. Εντομεταξυ όμως, στο άλλο το μηχανάκι που έχω απάνω 0,30mm nangai της oceanic team χωρίς leader πετάω 60αρι βαριδι (στο άλλο 100) και δεν έτυχε να κοπεί ποτέ. Ακόμη και σε σκαλωματα κόπηκε το παραμαλλο (0.25mm Berkley trilene). Και αυτή η μπομπινα μπαίνει στο νερό μαζί με την άλλη για τον ίδιο χρόνο.
- andreasomageiras
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 693
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 22, 2017 3:21 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Θα σταθώ εδώ. Η μπομπίνα έχει επάνω τους δίσκους από τα φρένα.Nikos Char έγραψε: Κυρ Σεπ 09, 2018 2:58 pm Και αυτή η μπομπινα μπαίνει στο νερό μαζί με την άλλη για τον ίδιο χρόνο.
Κρίμα δεν είναι;
Κάτι άλλο που μου ήρθε στο μυαλό και μου έχει συμβεί. Από άτσαλο μάζεμα, έμειναν μπόσικα στη μπομπίνα και μετά το μάζεμα ξανά σφιχτό πάνω από τα μπόσικα, αποτέλεσμα, δε μου κόπηκε η μάνα αλλά παραλίγο να φάω το μολύβι στα μούτρα, είχα 40ρες μάνες τότε. Αρχάριος, χειμώνας με κύματα, χοντρά μολύβια για να μην ξεσερνουν. Άγνοια γενικά. Αν είχα λεπτές μάνες θα είχα σπάσιμο σίγουρα.

- Nikos Char
- Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Τετ Απρ 11, 2018 8:51 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Τους δίσκους τους βγάζω εννοείται.
Τώρα μαζεμα κάνω πάντα αργό εκτός από τη βολή όπου μαζεύω κάποια μέτρα λασκα.
Τώρα μαζεμα κάνω πάντα αργό εκτός από τη βολή όπου μαζεύω κάποια μέτρα λασκα.
- Christos Pi
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 269
- Εγγραφή: Παρ Φεβ 21, 2014 10:04 am
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Καλησπέρα Νίκο,
Σκέφτηκα και άλλα 2 ενδεχόμενα που μπορεί να συμβαίνει αυτό, εκτός απο τα παραπάνω που ανέφεραν τα παιδια.
Το πρώτο είναι οτι πιθανότατα κατα την δημιουργία του κόμπου, η μάνα λόγω της τριβής να "καίγεται" και να γίνεται αρκετά πιο αδύναμη κοντα στον κόμπο και να σπάει με την παραμικρή αντίσταση.
και το δεύτερο, μήπως ο κόμπος είναι χοντρός σε σχέση με τους οδηγούς και κατα την βολή λόγω της τριβής πάλι σπάει η μάνα?
Δοκίμασε Νικο και κάποιο άλλο κόμπο να δούμε πως θα πάει, και δώσε σάλιο κάργα πάνω να λιπαίνεται καλά
Σκέφτηκα και άλλα 2 ενδεχόμενα που μπορεί να συμβαίνει αυτό, εκτός απο τα παραπάνω που ανέφεραν τα παιδια.
Το πρώτο είναι οτι πιθανότατα κατα την δημιουργία του κόμπου, η μάνα λόγω της τριβής να "καίγεται" και να γίνεται αρκετά πιο αδύναμη κοντα στον κόμπο και να σπάει με την παραμικρή αντίσταση.
και το δεύτερο, μήπως ο κόμπος είναι χοντρός σε σχέση με τους οδηγούς και κατα την βολή λόγω της τριβής πάλι σπάει η μάνα?
Δοκίμασε Νικο και κάποιο άλλο κόμπο να δούμε πως θα πάει, και δώσε σάλιο κάργα πάνω να λιπαίνεται καλά
- vassilis.boultis
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 14, 2017 8:17 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Εχω την εντύπωση πως καις την πετονια οταν φτιαχνεις τον κόμπο με αποτελεσμα κατα την αιωρηση της βολης σπαει.Παρα αυτα εγω θα έλεγα να βάζεις 3×4.20=12.60μ μετρημενα σε shock leader και προσοχή στον κόμπο.
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
και για το καθαρισμα της μανας αρκει μια καλη βολη στο τελος του ψαρεματος και να σκουπισεις με ενα βρεμενο πανι την μανα οπως μαζευεις.
- Nikos Char
- Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Τετ Απρ 11, 2018 8:51 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Λοιπόν, ο κομπος θαρρώ ότι είναι πολύ λεπτός διότι κατά τη βολή ούτε που ακούγεται και στο μαζεμα ελάχιστα. Πι οδηγοί είναι εντάξει στο μέγεθος γιατί γι αυτό μπήκαν στο καλάμι με το σκεπτικό του leader.
Τώρα αυτό με το κάψιμο ίσως ισχύει και άμα προσθέσουμε και τη ταλαιπωρία που έχει δεχθεί η πετονιά από τις ατελείωτες ώρες στο νερό του σπιτιού και ίσως το μικρό μήκος του leader να έχει σαν αποτέλεσμα το κόψιμο.
Αλλά εγώ θα προσθέσω ακόμη ένα παράγοντα που ίσως παίζει σημαντικό ρόλο και το θυμήθηκα τώρα. Κάποιες φορές κατά τη κατασκευή του κομπου, αυτός δεν βγαίνει σωστός και αναγκάζομαι να τον κόψω. Το κόψιμο όμως το κάνω ίσα ίσα πριν τον κόμπο ( για να μην χάσω μέτρα στη μάνα...) και σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω το κομμάτι αυτό που έχει καεί ίσως στην επόμενη φορά που θα πετύχει ο κομπος να είναι αυτό που τελικά κόβεται.
Τώρα όσον αφορά το καθάρισμα θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου Ηλία.
Τώρα αυτό με το κάψιμο ίσως ισχύει και άμα προσθέσουμε και τη ταλαιπωρία που έχει δεχθεί η πετονιά από τις ατελείωτες ώρες στο νερό του σπιτιού και ίσως το μικρό μήκος του leader να έχει σαν αποτέλεσμα το κόψιμο.
Αλλά εγώ θα προσθέσω ακόμη ένα παράγοντα που ίσως παίζει σημαντικό ρόλο και το θυμήθηκα τώρα. Κάποιες φορές κατά τη κατασκευή του κομπου, αυτός δεν βγαίνει σωστός και αναγκάζομαι να τον κόψω. Το κόψιμο όμως το κάνω ίσα ίσα πριν τον κόμπο ( για να μην χάσω μέτρα στη μάνα...) και σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω το κομμάτι αυτό που έχει καεί ίσως στην επόμενη φορά που θα πετύχει ο κομπος να είναι αυτό που τελικά κόβεται.
Τώρα όσον αφορά το καθάρισμα θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου Ηλία.
- kostas genikis
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 399
- Εγγραφή: Παρ Φεβ 21, 2014 12:43 am
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Τα μετρα της χοντρης πετονιας και οι σπειρες σου ειναι οκ παραπανω ειναι απλα υπερβολη και μονο προβλημα ειναι οπως εχω πει και στα βιντεο μου !Απο εκει και περα οπως λες οταν δεν βγαινει καλος ο κομπος και κοβεις αφαιρεσε λιγο παραπανω πιθανο συνεχιζεις στο ηδη κατεστραμενο σημειο απο την τριβη να κανεις κομπο και εχεις θεμα !Η 0.28 ειναι μια πολυ ικανη πετονια για μανα και με ενα καλο κομπο στο shock leader σπανια εχουμε σπασιματα ακομη και σε σκαλωματα πιθανον να δοκιμασεις διαφορες παραλαγες στις σπειρες του κομπου σου γιανα βρεις τις καλυτερες δυνατες γιανα πλησιασεις τις αντοχες που αναφερει !Τωρα ολα αυτα που αναφερεις για ωρες μεσα στο νερο για καθαρισμα και λοιπα να επηρεαζουν την αντοχη της!Παραδειγμα για τον κομπο που με τις σωστες σπειρες δεν εχουμε σπασιματα θα φερω μια που δουλευω στους αγωνες που με ενα απλο καψιμο κανοντας μια ταπα στο shock leader ενα 065 και μολις 4 σπειρες στον κομπο απο την 28αρα κανω βολες ολων τον τυπων με τις σπειρες πανω στο μηχανισμο οπως εχω πει χωρις κανενα προβλημα !Αν θα σου ειναι ευκολο σε καποιο ψαρεμα στην λαρισσα θα ειναι πολυ ευκολα να δοκιμασουμε πραγματα για το τι συμβαινει και απο πετονιες εχουμε πολλα χλμ να χαλαμε για να γινουμε οσο μπορουμε καλυτεροι!Nikos Char έγραψε: Κυρ Σεπ 09, 2018 10:14 pm Λοιπόν, ο κομπος θαρρώ ότι είναι πολύ λεπτός διότι κατά τη βολή ούτε που ακούγεται και στο μαζεμα ελάχιστα. Πι οδηγοί είναι εντάξει στο μέγεθος γιατί γι αυτό μπήκαν στο καλάμι με το σκεπτικό του leader.
Τώρα αυτό με το κάψιμο ίσως ισχύει και άμα προσθέσουμε και τη ταλαιπωρία που έχει δεχθεί η πετονιά από τις ατελείωτες ώρες στο νερό του σπιτιού και ίσως το μικρό μήκος του leader να έχει σαν αποτέλεσμα το κόψιμο.
Αλλά εγώ θα προσθέσω ακόμη ένα παράγοντα που ίσως παίζει σημαντικό ρόλο και το θυμήθηκα τώρα. Κάποιες φορές κατά τη κατασκευή του κομπου, αυτός δεν βγαίνει σωστός και αναγκάζομαι να τον κόψω. Το κόψιμο όμως το κάνω ίσα ίσα πριν τον κόμπο ( για να μην χάσω μέτρα στη μάνα...) και σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω το κομμάτι αυτό που έχει καεί ίσως στην επόμενη φορά που θα πετύχει ο κομπος να είναι αυτό που τελικά κόβεται.
Τώρα όσον αφορά το καθάρισμα θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου Ηλία.
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Το παραμικρο ραγιζμα οδηγού μπορεί να σου κάνει ζημιά. Καμία φορά το μάτι σε ξεγελάει οπότε πάρε βαμβάκι και περνά το κυκλικά ειδικά στους πάνω οδηγούς μαλακα και σχολαστικά. Αν σε αυτή την περίπτωση δεν βρεις ίνες βαμβακιού πάνω σε κάποιο οδηγό,τότε είσαι οκ.
Καλό θα είναι να δοκιμάσεις διάφορους κόμπους στο σοκλινερ όπως είπαν και τα παιδιά. Προσωπικά κάνω τον διπλό γιουνι και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Επισεις να κοιτάξεις και το χείλος της πομπινας μην τυχόν έχει κανένα δάγκωμα ( χτύπημα ) και κάνε το ίδιο με το βαμβάκι.
Καλό θα είναι να δοκιμάσεις διάφορους κόμπους στο σοκλινερ όπως είπαν και τα παιδιά. Προσωπικά κάνω τον διπλό γιουνι και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Επισεις να κοιτάξεις και το χείλος της πομπινας μην τυχόν έχει κανένα δάγκωμα ( χτύπημα ) και κάνε το ίδιο με το βαμβάκι.
- Tasos Potoudis
- Admin
- Δημοσιεύσεις: 1884
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2014 12:22 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Εγω σκάλωσα στο Albright διπλος. Διπλαρώνεις τη μάνα ή κ το σόκ?
Δοκίμασε έναν απλό uni με 2 σπείρες στο σοκ κ 7-8 στη μάνα.
Υποθέτω ότι στη βολή ο κόμπος σου "κολλάει " στον οδηγό ψιλομπεδρεύει τη μάνα σε αυτόν κ κόβεται.
Επίσης αν δουλεύεις 0.28 μάνα κάποια στιγμή δες κ τα κωνικά σοκ που είναι 0.50 σε 0.28.
Δοκίμασε έναν απλό uni με 2 σπείρες στο σοκ κ 7-8 στη μάνα.
Υποθέτω ότι στη βολή ο κόμπος σου "κολλάει " στον οδηγό ψιλομπεδρεύει τη μάνα σε αυτόν κ κόβεται.
Επίσης αν δουλεύεις 0.28 μάνα κάποια στιγμή δες κ τα κωνικά σοκ που είναι 0.50 σε 0.28.
..tripinfishing..
- Nikos Char
- Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Τετ Απρ 11, 2018 8:51 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Στους κόμπους εννοείται πως έχω πράμα να μάθω γιατί τους τελευταίους τρεις μήνες έχω ξεκινήσει να κάνω οπότε είμαι σε αρχικό στάδιο. Απλά επιμένω σε αυτόν το κόμπο γιατί όταν το πετύχω βγαίνει πολύ λεπτός και δυνατός.kostas genikis έγραψε: Δευ Σεπ 10, 2018 12:46 amΤα μετρα της χοντρης πετονιας και οι σπειρες σου ειναι οκ παραπανω ειναι απλα υπερβολη και μονο προβλημα ειναι οπως εχω πει και στα βιντεο μου !Απο εκει και περα οπως λες οταν δεν βγαινει καλος ο κομπος και κοβεις αφαιρεσε λιγο παραπανω πιθανο συνεχιζεις στο ηδη κατεστραμενο σημειο απο την τριβη να κανεις κομπο και εχεις θεμα !Η 0.28 ειναι μια πολυ ικανη πετονια για μανα και με ενα καλο κομπο στο shock leader σπανια εχουμε σπασιματα ακομη και σε σκαλωματα πιθανον να δοκιμασεις διαφορες παραλαγες στις σπειρες του κομπου σου γιανα βρεις τις καλυτερες δυνατες γιανα πλησιασεις τις αντοχες που αναφερει !Τωρα ολα αυτα που αναφερεις για ωρες μεσα στο νερο για καθαρισμα και λοιπα να επηρεαζουν την αντοχη της!Παραδειγμα για τον κομπο που με τις σωστες σπειρες δεν εχουμε σπασιματα θα φερω μια που δουλευω στους αγωνες που με ενα απλο καψιμο κανοντας μια ταπα στο shock leader ενα 065 και μολις 4 σπειρες στον κομπο απο την 28αρα κανω βολες ολων τον τυπων με τις σπειρες πανω στο μηχανισμο οπως εχω πει χωρις κανενα προβλημα !Αν θα σου ειναι ευκολο σε καποιο ψαρεμα στην λαρισσα θα ειναι πολυ ευκολα να δοκιμασουμε πραγματα για το τι συμβαινει και απο πετονιες εχουμε πολλα χλμ να χαλαμε για να γινουμε οσο μπορουμε καλυτεροι!Nikos Char έγραψε: Κυρ Σεπ 09, 2018 10:14 pm Λοιπόν, ο κομπος θαρρώ ότι είναι πολύ λεπτός διότι κατά τη βολή ούτε που ακούγεται και στο μαζεμα ελάχιστα. Πι οδηγοί είναι εντάξει στο μέγεθος γιατί γι αυτό μπήκαν στο καλάμι με το σκεπτικό του leader.
Τώρα αυτό με το κάψιμο ίσως ισχύει και άμα προσθέσουμε και τη ταλαιπωρία που έχει δεχθεί η πετονιά από τις ατελείωτες ώρες στο νερό του σπιτιού και ίσως το μικρό μήκος του leader να έχει σαν αποτέλεσμα το κόψιμο.
Αλλά εγώ θα προσθέσω ακόμη ένα παράγοντα που ίσως παίζει σημαντικό ρόλο και το θυμήθηκα τώρα. Κάποιες φορές κατά τη κατασκευή του κομπου, αυτός δεν βγαίνει σωστός και αναγκάζομαι να τον κόψω. Το κόψιμο όμως το κάνω ίσα ίσα πριν τον κόμπο ( για να μην χάσω μέτρα στη μάνα...) και σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω το κομμάτι αυτό που έχει καεί ίσως στην επόμενη φορά που θα πετύχει ο κομπος να είναι αυτό που τελικά κόβεται.
Τώρα όσον αφορά το καθάρισμα θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου Ηλία.
Ναι πολύ ευχαρίστως αν σε φέρει ο δρόμος να δοκιμάζαμε.

- Nikos Char
- Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Τετ Απρ 11, 2018 8:51 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Αυτά τα κοιτάω μετά απο κάθε ψάρεμα και είναι οκ. Έτσι κι αλλιώς είναι σχεδόν καινούργια οπότε δύσκολα να έχουν ''τραυματιστεί''.Elias k έγραψε: Δευ Σεπ 10, 2018 10:40 am Το παραμικρο ραγιζμα οδηγού μπορεί να σου κάνει ζημιά. Καμία φορά το μάτι σε ξεγελάει οπότε πάρε βαμβάκι και περνά το κυκλικά ειδικά στους πάνω οδηγούς μαλακα και σχολαστικά. Αν σε αυτή την περίπτωση δεν βρεις ίνες βαμβακιού πάνω σε κάποιο οδηγό,τότε είσαι οκ.
Καλό θα είναι να δοκιμάσεις διάφορους κόμπους στο σοκλινερ όπως είπαν και τα παιδιά. Προσωπικά κάνω τον διπλό γιουνι και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Επισεις να κοιτάξεις και το χείλος της πομπινας μην τυχόν έχει κανένα δάγκωμα ( χτύπημα ) και κάνε το ίδιο με το βαμβάκι.
- Nikos Char
- Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Τετ Απρ 11, 2018 8:51 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Ο κόμπος που κάνω είναι αυτός. Εκεί που λέει leader βάζω τη μάνα και στο braid το leader.Tasos Potoudis έγραψε: Δευ Σεπ 10, 2018 10:52 am Εγω σκάλωσα στο Albright διπλος. Διπλαρώνεις τη μάνα ή κ το σόκ?
Δοκίμασε έναν απλό uni με 2 σπείρες στο σοκ κ 7-8 στη μάνα.
Υποθέτω ότι στη βολή ο κόμπος σου "κολλάει " στον οδηγό ψιλομπεδρεύει τη μάνα σε αυτόν κ κόβεται.
Επίσης αν δουλεύεις 0.28 μάνα κάποια στιγμή δες κ τα κωνικά σοκ που είναι 0.50 σε 0.28.
Το είχα σκεφτεί και αυτό αλλά τώρα πήρα της trabucco t force tournament tough σε 0.45mm να δοκιμάσω για leader. Μόλις τη τελειώσω θα δοκιμάσω σε tapered.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- Tasos Potoudis
- Admin
- Δημοσιεύσεις: 1884
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2014 12:22 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Braid ειναι το νήμα δλδ μάνα. Leader είναι το shock leader.
Μάλλον αυτό είναι Νίκο.
Γίνεται χοντρός ο κόμπος κ μπεδρεύεται στο πρώτο οδηγό κ επειδή η μάνα σου είναι αδύναμη κόβεται χωρίς να το καταλάβεις.
Μάλλον αυτό είναι Νίκο.
Γίνεται χοντρός ο κόμπος κ μπεδρεύεται στο πρώτο οδηγό κ επειδή η μάνα σου είναι αδύναμη κόβεται χωρίς να το καταλάβεις.
..tripinfishing..
- Giwrgos_Arianos
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 25, 2017 11:52 pm
Re: Κόψιμο μάνας μηχανισμού κατά τη βολή ενώ υπάρχει Shock Leader.
Albraight διπλός και ξερό ψωμί!!!!!!!!!!!
Ποτέ δεν με πρόδωσε πουθενά ακόμα και στις χειρότερες συνθήκες!!!! Ακόμα και αέρα να έχει τον κάνεις εύκολα και γρήγορα.
Ούτε καταπονεί στον κόμπο το παράμαλλο!
Τάσο μεγάλη αγάπη αυτός ο κόμπος!
Ποτέ δεν με πρόδωσε πουθενά ακόμα και στις χειρότερες συνθήκες!!!! Ακόμα και αέρα να έχει τον κάνεις εύκολα και γρήγορα.
Ούτε καταπονεί στον κόμπο το παράμαλλο!
Τάσο μεγάλη αγάπη αυτός ο κόμπος!
Οι δυσκολίες που περνάμε σήμερα,γινονται δύναμη για το μέλλον,γιαυτό δεν τα παρατάμε!